Mie

2009-11-07
09:20:26

mie åker tåg...
i brist på annat så får ja väl skriva av mig lite...åker för övrigt baklänges o vid fönstret...madrömsenariet för en tågåkare som mig...men när man först hoppar in på fel plats får byta o tränga sig in e de väl bara o ta...vagn 6 plats 26...precis passerat nässjö...o jag måste säga att mitt bredband sköter sig oförskämt bra!

fick hoppa in till pressbyrån o köpa en dextro allt för att hålla ögon o öron öppna under en sju timmars intensiv utbildning...yes man e nervös att john blund kommer o tar mig...försökte kolla på film innan men mina ögon har de typ som sömnpiller så efter att ha fått ont i nacken så fick filmen stängas av o internet utforskas sjukt dålig aktivitet överallt denna tidpunkt...

över o ut mina vänner :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: