Mie

2009-10-15
23:43:50

...
ännu en dag har passerat o jag blir ju inte direkt mindre stressad över att min examanationsuppgift snart ska lämnas in...vet inte hur jag ska göra så att jag vet inte känns ganska kört! man kan ju inte skicka ett mejl till läraren o säga att man inte förstår...för de e lite sent ute kan ja tro...men men...jag kan inte strunta i de för då känns som ett misslyckande...o misslyckande ska man göra så lite som möjligt i livet...

nånstans har jag oxå hört att man lär sig av sina misstag...o de ändå jag förmodligen skulle fått ut är att jag ibland kanske har nån boll för mycket i luften...när jag inte ens kan jonglera med 2 apelsiner...

dagen har jag o emma studerat smörgåstårtor...eller nej studera e fel ord praktiskt utfört 8 st...joda så att o då kan man undra hur de kommer sig det är torsdag mina vänner...känns som att de e lite väl mycke vardagslyx men vi ska väl va glada...fick höra av chefen att kalaset i lördags va succè...kanske de e de nya barnkalasfixar!

kvällen till ära har ja o sjöbeck gått en långprommis...som anslöt med en vidare prommis med axhem...så jag 2½ timmes prommis i kroppen o man har gått över den dagliga rekommendationen med 2 timmar...

jag trodde jag va ganska känslolös...eller mer liknade en robot...energi till 1000...kan jobbar dygnet  runt o ändå inte behöva äta eller sova...så långt håller de tror ja men när man kommer in på djupet e jag nog ganska mänsklig med hjärta...lever...tarmar o känslor trots allt...



 

ny energi

ganska okomplicerat faktiskt


Kommentar:
#1: Johanna (Fantasi)

klart du är mänsklig mie!

trots att man kan undra när du i princip lever utan sömn... :P

Vi ses imorgon!

2009-10-16 @ 14:32:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: