Mie

2009-10-14
23:36:20

jag hade oxå blivit chockad!
...om jag själv insett att jag faktiskt har lagat mat idag från egenvilja...imponerande eller hur?! o de blev inte vilken lyxmåltid som helst...oo nej! något gotlandsinspererat man kan säga att de e en form av nationalrätt...nachostallrik men inte på riktigt! lite veggifärs som skulle blir varm i stekpannan...o så lite vegetabiles o nachoschips joda så att man avancerar på en helt vanlig onsdag...så behöver ni matlagningskunskaper enkelt säger jag ;)

gårdagens lek i idrottshallen har gett mig armträningsvärk...o om man e nöjd! åka runt i ett par ringar e ju aldrig fel...men den där fotbollen jag vet inte riktigt...känner mig som en mobbad elev som inte kan! trots att mina medspelare va väldigt snälla :) en boll i pannan o en i mjölkproduceringsorganet! man lever de e ju inte mer me saken man e väl inte den där klena typen!

jag fick precis en kallsup i duschen...så numera rekommenderar jag inte att stå med gapet öppet så att de lixom forsar vatten in...ett tips från coachen bara!

för övrigt har min dag spenderats med på tok för många smörgåstårtor...en sjukt kall prommis...lite tv-installationer (vad ska vi göra när louise eber mig om hjälp o de lyser tomt om karlar...mie fixar faktiskt 9 kanaler ser mig själv lite som en äkta tv-installatör!) o inte att förglömma att jag lärt mig om ungdomsymboler o somnat i en studiebok...det gula strecket som går neråt ska egentligen gå längs texten men det man gör i sömnen kan man inte styra över...

tänkte bara förfira min ledig helg med att skriva de här!

imorgon e en ny dag jag hoppas det blir en bra dag o att magkänslan inte alltid ska stämma...

över o ut kamrater!

 

en solig hälsning från mitt kök!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: