Mie

2009-10-07
20:24:29

när man egentligen borde plugga...
sjukt kass jag e på o blogga nu för tiden...men tid e ju inte det mesta man har...nu e de mycke på gång!

fredagens 5-kamp va success! sjukt roligt o jag måste mest nämna att mitt lag vann laserdome o dessutom hade jag mest poäng...den icke tävlingsmänniska man e blir man ändå lite uber :) sumobrottning mot brushan...ja de va ju dömt o misslyckas trots att jag e sjukt stark!

lördagen bjöd på jobb...sen ikea turnè i skåne...mycke flum men till slut fick vi tag på alla viktiga delar till elins säng...sjukt många koppar o mycke latteglas! jag började som chaffis men elin fick ta över efter en yrsel o blås attack fick vi köra in på statiol byta chaffis o stirra ner...hemma vid 20 o jag nästan redo för fest!

lördagens fest va ju sjukt spexad...de ha faktiskt inte vatt en misslyckad fest på sjukt länge...o inte nog me fest...kvällen bjöd på efterfest o utgång me! en liten podiegrej o häng i taket...hela kvällen o natten va i spex...hemma vid 6.30 o man va ledig de tackar man för...en allmän chilldag...

o nu e åreresan bokad...en snowboard ska sitta fast under mina fötter i en vecka...sjukt kul ska vi ha! de kommer bli fest o träning i ett...kan lixom inte bli bättre :)

veckan har även bjudit på en skräckrunda...sjukt spännande ska utforskas mera!

dax o återgå till studierna...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: