Mie

2009-10-01
22:36:49

"nu skulle jag inte säga nej till en fribiljett mot himlen..."
dagen det kompakt o planerad i vanlig ordning...

4.45 stämplar man in på jobbet eller låt mig säga 4.44...varför inte va lite ambitös?! man går i en vanlig dimma o fixar de ena me de tredje...man får ju tacka för att de sitter som en rutin i kroppen för vissa mornar hade de ju varit problem annars...o så har ja ju bra kollegor som livar upp livet lite!

tanken va att jag skulle sluta 13...men den tanken brukar allt som oftast inte funka! o idag stressad som man va för sitt studiebesök på högskolan...då ska de va extra många bilder o skriva ut o jippon om kanelbullensdag...jag o sjöbeck kommer i alla fall iväg till högskolan...en lite sightsing i bibblan för o ta oss till hälsovetenskapernas datasal...där jag som vanligt ska klanta till mig! öppnar mitt kolsyrade vatten i lugn o ro...så blir de inte lugn o ro de sprutar kring en hel värld men mest över mig...tur man inte satt över tangentbordet...men nej jag fick bara ta att de såg ut som jag kissat ner mig...o att övriga datasalsmänniskors blickar på mig...men va tusan de e ju så man blir ihågkommen...

jag o sjöbeck beger oss när de sjukt seriösa plugget övergår till facebook...mina ögon tålde inte mer plugg ramlade i nån obehaglig sovdimma...o man kan ju inte sova sådär öppet bland folk...men tack för en innehållsrik eftermiddag!

jag o bg organiserar oss till sysset o jag vet inte om ja ska ta de negativt om jag slipper visa leg...när bg får göra de...de betyder ju bara att jag e igenkänd eller ser gammal ut...men däremot när ja va på maxi igår o skulle köpa enkel öl...

- får jag se dit leg?!
- mitt leg?!
- ja du ska ju köpa öl...
- okej ja visst men ja e sjukt gammal!
- du ser ung ut i alla fall...

där fick man för 18 år gammal...men men på nåt sätt kändes de bättre :)

kvällen ha bjudit på boxercise med min kära kollegor...så nu kommer följden bli träningsvärk...inget man dör av bara härdas av...kvällen ha oxå inneburit plugg...men jag vet inte va de e...när jag pluggar då somnar jag nästan...men sen när jag gör nåt annat går de sjukt bra...precis som när jag lägger mig i sängen då blir de energi i kroppen...kanske borde jag plugga i sängen elle nåt...

över o ut mina vänner...imon väntar jobb o 5-kamp!

ett inslag från efterfesten för nån vecka sen...jag ser gärna att de blir favvo i repris :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: