Mie

2009-10-21
20:57:58

va glor ni på?! ha ni aldrig sett en praktikant förut?!
måste säga att jag gillar den nya icareklamen...de e dom o olw som lyckas alltså!

helgens festliga bravader va bra i vanlig ordning...en början på sjöcronas 10 vidare mot nummer 6...för att sjunga singstar o ha det allmänt spex! vidare mot en mellanlandning på kapellgatan :) sjukt mycke folk på class vilket förde oss till grand...nackdel tydligen förbjudet o stå på högtalarna...men va tusan de blir golvet där istället!

efterfesten va galen i vanlig ordning lite för galen blev den nog allt...sjöbeck gör en klockren gå från fest direkt till jobbet! och mie kommer inte i säng förrän 9.30...då har vi klockat en rekord tid på 30 timmars vakenhet...eftersom mamma väckte mig 3.15 för en trip till ullared där de va sjukligt mycke folk!

idag e de bara en dag som jag egentligen inte behövt vakna till...vissa dagar vill man bara sova över...men nattens drömmande va ju bara stressande...jag vet inte om de kan ha o göra med att man e stressad i allmänthet...jag trodde jag va på väg till kreta med familyn o mobilen hade lågt batteri o jag hade glömt laddaren hemma...panik utbrister...sen till flyget men jag fick springa in i olika affärer o leta efter laddare medan familjen checkar in...hur kan man ha sån panik efter en laddare men de har väl o göra med att man e något mobilberoende...

o så kommer man till jobbet...de e som att kunderna märker att idag orkar man egentligen inte riktigt...då ska dom börja tjafsa...jag orkar lixom inte man blir på bristningsgränsen för saker man egentligen hade kunnat stå upp för om man vatt i sitt esse...

nu e de kommande åreresa som håller orken uppe...eller så känns de idag men jag vet att de e bara en dagssvacka eller jag hoppas de i alla fall!

gårdagens lek i idrottshallen va på topp äntligen va de spökboll o ingen va väl gladare än jag :)

när man e i sitt esse



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: