Mie

2009-09-23
22:59:05

en spexad helg!
lördagen bjöd på jobb...mycke o göra man känner att man lever o de e ju inte fel!


tanken va 25-årsfest hos storebror i karlshamn...tempot va lite för lå gt för våra stimmiga kroppar...men vi stannade en stund tills vi skulle ta tåget tillbaka till skåne men självklart en myspaus hos wille som gästade min päron :) när man kännt av lite feststämning på tåget va de lika bra o leta fram vår förfest i skåne...tydligen va de plåster o desefiktionsmedel som intresserad mig i dessa svineflue tider! utgång stod på programmet...class! o ja de tar lite längre tid för mig att gå när alkoholen hamnar innanför benen...sådär lagom kul ute...o när de e inte riktigt blir som man tänkt sig gör man de bästa av situationen...för sova när man e ledig dagen efter när klockan bara e 3...nej jag efterlyser efterfest hos min granne...o om de blev galet! helt sjukt vill säga...men jag kan inte säga annat än jag gillar de :) kvart över 6 gav jag upp...





klockan 9 ringer telefonen inte lika medveten om gårdagens sena festligheter...somnar till 12 sen va de dax o inta ny luft från en ledig dag som skulle fyllas ut med diverse aktiviteter...en vända på matmässan o ja de verkade gå för sig på företaget...sen va de dax för de årliga kyrkovalet...kul bara att vi va för tidiga...kastat våra röstkort men eftersom dom verkar hyffsat desperata efter röster gick de urvägen :) dötid spenderas på musèet o många galna bilder...kvällens mål va flickan som lekte med elden! o om den va bra...o skräckingande! hjärtattacksvarning...kvällen blev de lite balkonghäng me grannarna...jag gillar detta huset de känns som att man aldrig behöver va ensam om man inte vill finns alltid nån dörr man kan hänga innanför...



måndag...jobb...tvätt...vikväktarfix...prommis...powernap...

jag har ingen bad feeling...men ändå!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: