Mie

2009-09-14
23:23:19

galen helg! laserdome...trappfest o ja de blir aldrig som man tänkt sig!
måndag igen o ja vet inte va tiden tar vägen...eller man kanske ska säga helgerna...

fredagen befann vi oss i laserdomebanan...de va sjukt kul...jag o louise e ett sjukt bra team när vi inte skjuter varandra...vi vann inte men de spelar ingen roll...jag vill smyga mer rundor! fredagsmyset uteblev o byttes ut mot pluggande...jag va inte helt nöjd men har man gett sig in på nåt får man sköta de...mie försöker! men de känns som att mina studiekamrater har en medelålder på 35 o mycke mer livserfarenhet...eller e de bara jag som inte fattar så bra...

lördag o jag o sjöbeck va taggade från klockan 6 på morronen...inför kvällens festligheter! trappfest på g om nån missat...något hektisk dag på jobbet...o nej de va faktiskt inte för mycke o göra...de va bara ja som hade väldigt mycket att dela med mig av till mina kollegor! jag ramlar hem på kapellgatan...louise o jag organiserar...dvs gör grabbarnas arbete! fixar o käkar mat på maxi...förfest i 0003 med lite sing-star...mycke stirr från min sida...festen förflyttas till andra våningen...de va galet mycke folk...o jag va astronaut...de va bara allmänt mycke! o inte o tala om hur de såg ut sen på morronen...skorna fastnade i golvet o min chipsskål va på gatan...men kvällen slutade nog så bra den kunde...de e då man märker när något betyder lite mer!

o i vanlig ordning e klockan redan ställd tur va väl de...klockan 6 va man på jobbet i lagom dåligt skick...fy fan vilken dag tur att man har så bra kollegor...de gick ändå bra o jobba...och jag säger de igen jag slutar aldrig överaskas! hem o städa på kapellgatan...o jag säger de e inte varje dag man svabbar en balkong o få torka väggar o tak efter en fest...men tydligen när vissa beter sig som svin! 2 veckors tvätt på de...vissa dagar e värre än andra...

tack för en spexad helg

 


Kommentar:
#1: Cilla!

Mie... man får inte så mkt livserfarenhet genom att supa bort hela helgen och sedan jobba bakis. ;-) Så ja, dina 35 åriga studiekamrater har nog med tanke på åldern också, mer livserfarenhet än dej. :-P



Kul med festen! Synd att jag missade.

2009-09-17 @ 07:31:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: