Mie

2009-09-10
00:01:52

jag tror inte det e meningen att livet ska va lätt...
nej för hade man inte haft motgångar hade man aldrig uppskattat när det e bra...allt jobbigt bör göra så att de kommer fram något som e bra...man lever bara en gång o man ska inte ångra det man gör bara det man inte gjorde...ja eller nåt sånt!

veckan gått sjukt fort o nu e de lill-lördag men här sitter jag utan festligheter o försöker få ordning med pluggandet...jag känner mig ganska osmart faktiskt...men de e bara o fixa detta för nu e böckerna beställda o ska ja inte fastna hela livet på en o samma punkt så e de bäst man gör nåt åt sitt liv...

dagen började sjukt konstigt...i min soffa dessutom fattade ingenting vaknar upp av att mobilen ringer o där har ja hel klädmundering o drömmer om att jag e på kreta samtidigt som det snöar...glömt min tandborste hemma bor i en skola...o så ringer louise om några 3 hål i väggen...jag fattar ingenting o somnar om...vaknar igen vid 12 o försöker ordna upp mitt liv...tydligen några byggjobbare som va ute o letade efter 3 hål man kan ju undra om dom vatt här o försökt få liv i mig...good luck säger ja...

jobb i eftermiddag o elin gjorde pajer så ja va sådär lagom socialt undernärd...eller nej jag hade ju mina kunder! elin gjorde en snille...körde sticket med pajerna mot kylen kör på en sladd o ja de va väl 2 skaldjurspajer som gick att rädda...men som jag säger shit happens...jag menar jag brände ju alla tacopajer på 295 grader...

kvällen har spenderats med mina grannar o lite solariesol...

nehe klockan ringer om 4 timmar så de kan va en idè o krypa under täcket...de e ju trots allt en ny dag imon...som kommer innehålla jobb...date med wille :) o sen får kvällen utvisa läget!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: