Mie

2009-09-14
23:28:15

måndag...mie dricker red bull o säljer på viktväktarna!
shit pommfritt man börjar bli gammal...imorse när klockan ringde 4,07 va jag fan inte människa...de va mot all min vilja jag gick upp...o när de slår en shit jag kanske borde ringa nån o jobba för mig då e de illa...men nej mie de e bara o jobba...redan på morgonen fick jag bege mig till resekiosken för att inhandla red bull...de hjälpte faktiskt eller så skulle jag blivit pigg ändå...sjukt jobbigt o va trött så ögonen ramlar ner av sig själv...

eftermiddagen har jag tillbringat på viktväktarna inte som medlem utan som försäljare...så nu kära vänner 2 veckor framåt då e de mig ni träffar på era möten :)

över o ut jag tror knappt jag kan se längre...


Kommentar:
#1: Cilla

De e sjukt kul att dus tår som försäljare på VIKTVÄKTARNA! Du vet vad det innebär va? MAn går dit för att gå ner i vikt Mie... haha!

2009-09-17 @ 07:26:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: