Mie

2009-09-23
23:14:08

när man försover sig...
...och man ska börja klockan 13...e de väl förmodligen inte de normalaste man kan göra...men när emma ringer mig 13.01 då upptäcker jag att de e ingen omöjlighet...man e ju sjukt snabb 13.16 e man instämplad o nyduschad...man har väl inte påstått att man såsar i dessa försovande tider...men som emma ha sagt "detta kommer du få höra så länge du lever..." jaja de kan ja ta...för vem minns inte den gången jag försov mig 25 minuter i ett solarium...jag blir inte förvånad över nåt faktiskt!

dagen gick ju mycke bra på jobbet...tills 2 snorungar inträder o dricker lite vatten...helt okej man e ju inte svår på de viset...men när dom går ut o börjar hoppa o slå i rutan...då måste man ju få säga till...o i normala fall räknar man ju med lite respekt...men inte här inte...efter mycke om o men o mer slag...käftande mot kunder o allmänt störigt e de jag som ringer väktaren...lite pinsamt men va ska man göra när dom inte går...ingen större respekt mot dom heller...förstår inte hur man kan bete sig så...på min tid o man hade fått en tillsägelse hade man slutat för längesen o blitt tokrädd...

kvällen spenderas på maxi o framför en wallander film :)

dagen har spenderats på jobbet...runda me bg...gymmet med inslag av plugg...hos louise på middagsbjudning...man lever väl typ bra ibland :)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: