Mie

2009-09-16
21:47:19

sjukt seriös!
om jag kan inte säga annat än att jag har tagit tag i mitt eller i alla fall mina studier...trots att det känns som att mina studiekamrater är 35+ så vågade jag mig på en start på en diskussion jag hoppas att man inte blir idiotförklarad nu bara...eftersom det är pedagogik o sånt seriöst klämde jag in ” lära genom att göra” har för mig att sjöbeck sa att de skulle va uppskattat i sådana här sammanhang...o så med en diskussion startad av mig själv kanske jag kan förstå mer...

annars ha jag o min kompanjon axhem lånat bussen på jobbet o kört till favvoaffären maxi för o panta för en grönare miljö...o ja med 4 backar petflaskor e de ganska seriöst! lyckad dag o välja när typ alla människor försöker skramla ihop all pant dom har där hemma för o klara resten av månaden...o inte nog med att de e full kö vid pantapparaterna så lyckas jag med det vi precis diskuterat inte får hända...mie välter ut en hel back på golvet...de e bara o garva åt de hela...man e ju inte mer än människa...klantig människa! bonus me o panta e ju att man får köra sig ett race me bussen...lyckas få 2 gånger motorstopp direkt efter rödljuset...stress! men att starta i 3an e överskattat de har jag ju erfarenhet av sen innan...

det känns som att de mesta vänder till rätt håll nu...ibland har jag svårt att förstå att vissa människor kan påverka en så sjukt mycke...men i alla lägen o alltid så e alla hangs sjukt uppskattade för de e lixom ni som gör de i grund o botten resten är bara en bonus lixom!

över & ut


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: