Mie

2009-09-28
22:56:52

TM...VVM...VPK
TRÖTTA MÅNDAGAR...VIKTVÄKTARMÖTE...VUXENPOÄNGSKVÄLL

då e man back on track efter en helg med fest och jobb...de va festligheter hos helle i lördags...en trevlig tillställning med inslag av en lite annorlunda taxiresa...då bg in mådde allt för bra...mie e hemma redan 01,00...de e ju inte likt mig men duktigt tänker jag och lägger mig...aktiviten i telefonen börjar klockan 2 o man tackar för den powernapen...slocknar väl vid 4 tiden...man e väl inte den som e den...upp o gå till jobbet kl.6...något mindre taggad måste jag säga...men dagen blev bra :)

just de va ju på andys med mina guldklimpar! lite ny energi o galenskaper...eddie e lika rolig i vanlig ordning...dom har fått lite av varje av sin faster...eddie har överskottsenergin...bella förvirringen...robbe smartheten...

dagens det! jobbet o jag o elin som 2 zoombie...sen hem för en efterlängtaf powernap...Viktväktarmöte...trevligt säljer som tusan :) o nu ha man fått en kokbok me! kvällen bjöd på maxi med sjöbeck...så har man gjort ännu ett interliggent inlägg till mina studiekamrater...betalat räkningarna...ja men de mest flyter på...

imon e de tisdag...de känns som att ett mönster kan brytas...jag ska i alla fall klippa mig o få lite ordning i huvudet...försöka organisera ett lånekort på bibblan som man kan fixa lite till studierna...o förhoppningsvis ska de klämmas in lite träning :)




överskottsenergi...förvirrad...smart
precis som deras faster!

<3



om nåt år e dom här små knattarna oxå me :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: