Mie

2010-02-27
17:24:00

FrÅN kYlaN IN i väRmen
herregud hela jag e toppvaken! energin som jag inte har fått utlopp för de senaste 2 dygnen vill ut...men rent mänskligt ser de bara skumt ut om jag börjar hoppa rundor som senast igår va halvt döende o inte kunde upp o gå...jag har kommit på att min kropp är antingen eller...e man sjuk så e man nära döden...bortsett från den där ansiktsförlamningen som sitter i vare sig ja e på toppen eller i botten...när ja e på topp då e för mycket energi i denna kropp...så dagen till ära upp som solen göra hemmet beboligt o en shoppingtur som alla andra rastlösa familjer till eko...o så hamnade vi på möbelaffären där vi hittar en soffa med mycket avancerade funktioner...jag hade klippt till om den funnits i lager...men maj hmm jag tror jag får leta vidare!

i kvällens agenda står de inflyttningsfest på andra våningen...hade jag varit i gårdagens tillstånd hade de vatt omöjligt...men nattens sömn gav mig otroliga krafter så även jag kommer va på plats...antar att de kommer bli ett trevligt jihle som jag helst skulle velat va 100 % friskförklarad till...de blir säkert en trevlig kväll i vänners goda lag!






Kommentarer:
#1: Cilla

Men snälla Mie, kan du inte bara ta det lugnt och låta bli fest och alkohol en helg? Du måste ju ta de lugnt!!

2010-02-27 @ 19:23:49
#2: Anonym

joda de blev en mycket lugn kväll faktiskt :)

2010-03-01 @ 19:24:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: