Mie

2010-02-12
23:36:38

Grattis på 4-årsdagen Eddie the man!
jag överlevde förra helgens kyrkligheter...wille skötte sig exemplariskt något som han förmodligen fått från sin faster! men nån gång när vi e ensamma i kyrkan ska vi minsann gå upp för den där förbjudna trappan! på nått sätt va de nog tur att jag hamnade i kyrkan efter en hård gårdagskväll...herregud jag kände mig som för ung igen o allt vad det innebär i välbefinnande...dvs jag mådde antagligen som jag förtjänade då det förtärits lite för hög halt av diverse drycker...

annars har väl veckan rullat på med frisörsbesök, personalmöte o annat som e bra för att livet ska va bra :)

jag vet inte vad som ha hänt men det känns som att vi har en oerhörd högkonjuktur nu för tiden...för som vi har o göra herregud...o en annan som skulle lugna ner några hekto nej de går inte e de mycke så e de! på söndag skriver vi LEDIGT i almanackan då befinner jag mig på annan ort på 4-årskalas...tänk att de lilla knytet blivit stora killen...

på tal om barn...när inte föräldrarna e tillräckligt uppmärksammade över sina barn kan dom...dricka vatten o stoppa ner strumpor ur akvarie...jag vågade inte säga till...de kanske e normalt i deras familj!

över o ut mina vänner!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: