Mie

2010-02-06
18:07:46

mycke kyrkligt denna helgen...
lördag igen o vad står för dörren om inte fest i vanlig ordning...denna gången e de faktiskt jag i egen hög person som öppnar dörren för mina kära vänner :) fest i 0003 sånt e ju trevligt!

gårdagen bjöd på jobb...mycke jobb vill jag säga...25 extremt snygga landgångar bidrog jag med...o så lite skalgjurspajer mina vänner...ibland e de sjukt drygt o jobba men när de flyter på som de gjort idag o igår kan ja inte annat än o gilla läget :) tror att konceptet är mycket göra med lagom stress på de!

efter jobbet dax för premiär på ikea malmö! vi börjar på avdelning återköp...där vi betjänas av Slaven...hade mina föräldrar gett mig de namnet hade jag vatt argare än nu på mitt namn...ett S i pannan på den stackars killen! i mitt hem har det numera inhandlats en ny matta mest för attn vit e inte en praktisk färg...men jag vet inte om svart va så bra heller...får se hur de artar sig...ikea har ju ett mycket välsmakande kök...lyckas välja sittplatser i familjehörnan...jag brukar kunna koncentrera mig i barns närvaro men detta va lite stirrigt...jag gillar ikea de e ett bra ställe...maxi me :)

dagen ha bjudit på jobb...lite assistans till bossen med tårtor...jag gillar läget när man får in där o praktisera lite...kyrkan skulle ha tokmycket tårtor o de e ju trevligt...fast jag e inte mer kristen för de!

ikväll e de fest :) howdi & welcome...ses i dimman vänner :)

jag gör en crazy weekend trots att jag inte borde...men nån gång måste man ju utmana ödet...de blir 9 timmar på företaget imon me 6-15...de e inte riktigt så min nya livspolicy men jag tror de går bra ändå...jag kommer ju i princip bikta mig sen o göra mig vän med jesus...de e ju dopkalas med min lille herre wille :) o så kommer vi ju va i kyrkan o sånt o de e ju som att gott göra kvällens alkoholintag!

vi ska hälsa på jesus imon jag o min minsta stjärna


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: