Mie

2010-02-26
00:19:22

när man e sjuk har man bara en önskan...
o de e fan att de ska bli normalt igen...man vet inte hur bra man har det förrän man har det sämre...

känner mig som en invalidos...får planera varendra grej som man får resa sig upp o göra...räkna ut hur lång tid det tar om huvudet pallar det...att gå på toa e lite av en skräckis för va gör jag om de tar för lång tid...kan ju inte direkt lägga mig ner mitt i...att duscha funkade bara att lägga sig ner 2 gånger så funkade de me...nu funderar jag på om jag kanske kan borsta tänderna...de kan ja ju trots allt avbryta...en säng med fjärrkontroll o hjul hade inte vatt fel såhär i hemmet just nu...min livssituation e negativ nu o ja hoppas jag kan sova bort detta tillståndet...

jag tror jag behöver cola...för koffein skulla va något bra...kaffe e ja ju negativ till...

över o ut vänner ni rockar fett!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: