Mie

2010-03-25
22:58:37

23
nu har man genom levt 23 år av livet...vet inte riktigt hur jag ska kommentera de hela men jag går närmare ålderdomen...om 2 år e jag 25 o förhoppningsvis inte stressad över livet...en siffra jag e lite rädd för att passera...nåt säger mig att jag måste bli lite mer vuxen då...men nu e de nu :)

födelsedag nummer 23 började redan 4.17 man vill väl gärna va vaken så mycket som möjligt av födelsedagen...o självklart va de jobb som gällde...där man möts av skönsång fint ska de va! födelsedagen firades även på maxi om jag inte räknat fel e de väl 4 eller 5 dagen i rad nu...snart får jag lugna ner mig! kvällen bjöd i alla fall på tacomys en trappa upp med mina kollegor :) man har väl tur att man hamnat här lixom!

och varför inte fortsätta livet som 23 med en fullspäckad dag då det hinns med o jobba...tvätta...panta...handla (storhandla)...teater...klenisera hemmet! om man har varit på gång! o på tal om teater jag o sjöbeck sänkte medelåldern något oerhört! en teater vi inte riktigt förstod...men själva nöjet innan o efter e ju alltid trevligt :)

om man skulle ta en dusch för att söka upp sängen...

imon väntar det lite släktkalasis :) o på lördag då e de dagen DEt fest man e väl lycklig!

över o ut :)

bäst på fest...men mycket ordentliga på teater :)


Kommentar:
#1: Johanna

jag bjuder dig på teater, imorgon bjuder du mig på fest! ;) alkoholen är införskaffad. de blir xider spring och lite sådana trevligheter! :) jag är mycket laddad inför morgondagen! inget teaterlugn då inte! :P

2010-03-26 @ 10:49:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: