Mie

2010-03-03
22:32:11

dU soM reSEr mIg
jag har ramlat dit igen...mitt huvud gör min kropp till en slav som tvingar mig till saker som jag egentligen inte vill som att bara ligga ner...besöka sjukvården alldeles för många gånger...må allmänt skit!

jag tror jag fixar 6-7 timmar sen räcker de o huvudet tar över...de ända botemedlet är tydligen att ligga ner...jag jagar preparat på apoteket...apotekaren tipsar mig om nåt så spännande som eox ska tydligen va långvärkande...de spelar mig ingen roll bara de funkar snabbt...jag går runt som ett lik...får ut o ta luft titt som tätt...de e när huuvdvärken e så stark så att man bli yr o helt spyklar...växlar pengar till sådana man har i london som jag numera vet heter pund...hon skamycket noga räkna pengarna till mig...o jag känner mer o mer hur ögon fladdrar o munnen vill öppna sig...men de e inte ens tillfälle o lägga en pizza utanför eftersom de e alldeles för mycket folk som springer rundor...på vägen hem passar jag på att besöka vårdcentralen...något jag helst undviker men jag kände att de kunde va bra o boka en tid tills imon så man vet hur man ska behärsla sådana här sjuka situationer om dom uppkommer när vi springer rundor i london...hon i lyckan tycker att jag ser tillräckligt blek ut för att få hoppa in i ett väntrum o få en tid på en gång...summa av kardemumma jag ska testa sista kombin jag kan komma på åt skallen...o så tycker hon gått jag kan va sjukskriven morgondagen till ära...

hmm ja e lite negativ men samtidigt märker jag att verkligen springer i fatt o till och med om mig...kanske får jag ta in de som alla andra säger "mie ta de lugnt..." jag är inte personen som tar det lugnt...men morgondagen får jag ägna åt televisionen...tvätt e inbokat mellan 18-22...sen får man väl packa ner lite förnödenheter till en helg i ett annat land...jag blev plötsligt nervös för att flygresan kommer va en mardröm i huvudet...men jag får gilla läget helt enkelt...jag ha ju 2 flygrädda vänninor med mig :)

kvällen har spenderats på vasagatan med film i kollegorssällskap :) bröllopsfotografen...något jag inte riktigt kan rekommendera...men helt okej ändå! nu chillar jag här...får väl dyka under ett tomt täcke snart...

över o ut...eller nej over and out !

GRATTIS WILLIAM
9 MÅNADER

Kommentar:

I see first time your site guys. I like you :)

2011-01-12 @ 09:49:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: