Mie

2010-03-04
19:55:32

london ett ställe vi ska språkutvecklas på!
dagen till ära har mie varit sjukskriven eller kalla de vad man vill...hemma från jobbet rekommenderat av sjukvården kanske man kan kalla det...jag har knallat till apoteket för att inhandla lite förnödenheter inför kommande utlandsresa som kommer att äga rum redan imorgon...precis kört en dubbeldos dvs 2 voltarenT o 2 alvedon känns precis som jag tagit en överdos...men med lite fanta gick de ner...får hoppas att detta har bättre verkan än eox för de verkade ju rent livsfarligt...huden blev för helt likblek...nog för att jag inte solat på ett tag men de där såg ju sjukligt ut...

jag måste säga att jag har sjukt bra kollegor som ställer upp i alla livssvackor :)

det har varit ett besök i min favoritaffär maxi mest för att se till så att vi har tillräckligt med litteratur inför en flygresa...vi hittade bokrean o där va ett litet lexikon jag tänkte att de kunde va bra o ha...men nej jag ska försöka mig på mina yes och no...förhoppningsvis e min språkutveckling större när jag anländer till sverige...får hoppas att jag fortfarande minns mitt modersmål...men de ska nog absolut inte vara några problem som jag känner i nuläget!

kvällen spenderar jag en trappa ner med min tvätt o så ska resväskan fyllas med lite mer än läkemedel sen e ja redo för en lite semestertrip...ska se till o ha lite lugna samtal med mina flygrädda vänninor på tåget imon :)

over and out friends!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: