Mie

2010-03-23
20:23:24

sista dagen i livet som 22...
...joda så att ännu 365 dagar har passerat sen sist...jag vill inte påstå att jag tycker om att fylla år egentligen...de e fest o få träffa alla som man tycker om som e den största grejen...att fylla på en siffra i protokollet e väl inget o hurra över egentligen...i alla fall så fyller jag 23 imon!

och vad gör man på sin sista dag i sitt 22 åriga liv...jo torkar upp en spya från e knatte...jag ha aldrig gjort det förr jag tror det e ett tecken på att jag börjar bli vuxen...nånstans vet jag inte om jag vill de för de va något av de äckligaste jag gjort...jag får hoppas att mina kommande dagar i mitt "vuxna" liv kommer att bli lugnare...

egentligen önskar jag mig inget...bara att få umgås med alla som jag gillar :) o skulle jag kunna bli helt frisk eller om dom skickar provsvaren på mitt borreliatest o de står att jag har borrelia så blir jag faktiskt glad...jag tycker det e lite läskigt ansiktsförlamningen e lixom något som e jag nu...o de e inte de jag vill! för mest av allt vill jag bli normal igen...de ska ju i alla fall inte va nåt farligt...de har ju faktiskt dom på sjukan sagt...inte för att mitt förtroende till dom e särskilt stort...men man kan ju alltid hoppas!


Kommentarer:
#1: mamma och pappa

Ett stort grattis till vår lilla dotter på hennes 23-årsdag. Hipp Hipp Hurra för Mie.Grattis i förskott. Vår lilla misunge.

2010-03-23 @ 20:32:28

It is the coolest site,keep so!

2011-08-24 @ 20:30:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: