Mie

2010-05-18
21:42:16

en helg...3 länder...1 galen fest...1 resa till!
vad mer kan man säga om denna helg vi sammanfattar den till succè :)

kan de bli bättre än 100% ledighet...o istället 100% andra aktiviteter?!

lördag o klokan ringer i vanlig ordning precis som om ja skulle vaknat upp för ett par timmar på företaget...men nej så va icke fallet...klockan 6 skulle vi sitta på en buss mot ett land där dom säljer en del alkohol...efter en o annan senilmiss o vi va på plats...vi får passera de härliga grannlandet danmark...jag vet inte riktigt men jag tycker både tyskland o danmark e rätt skabbiga länder faktiskt sen har ju även dom länderna sina guldkorn :) efter 45 minuters båtfärd va vi i alla fall på plats i ett tyskland...diverse drycker inhandlas i hopp om att klara sig hela sommaren utan att ens behöva passera gröna gatans gränser...om de inte e nåt speciellt tillfälle som man behöver nåt extra fint :)

de blev sen hemkomst men eftersom vi e effektiviterna själva e vi på plats i wä på förfest...en något galen fest där man höjde medelåldern...men de va trevligt mycket spex o galna danser :) jag o elin va sjukt planerade o hade redan organiserat taxi till kl.24 så att vi inte skulle missa kvällens utgång på class...o de kan man ju säga att de va tur...de e ju bara o fråga elin ;) vi tyckte de va en sjukt lyckad kväll :)

men som alltid har ja ju nåt planerat på söndagen...denna söndagen ännu en ullaredstrip...då jag skulle befinna mig utanför huset kl.6...vad e väl sömn när man kan va hyperaktiv! vi träffar inte ullaredsmorgan...men vi dricker fanta o handlar saker :) ja får tacka axhems för en trevlig resa :)

måndag o de e inte så mycket o be för...man e ju mänsklig o sleten men visst e man på jobbet 4.45...jag hoppas att jag får sova när jag dör annars kommer jag va sjukt sleten i mitt nästa liv...

dagen till ära får vi gratulera johanna som fyller 23 år...jag hälsar dig välkommen till 23-årsträsket...en ålder som man mest bara passerar...congratiulations!!! o varför inte passa på o gratta lillflickan på 18-årsdagen i förskott...lina fyller 18 herre gud vilken ålder :)

tack alla som medverkade på denna top nouch dag

jag är inte full för jag har pollenallergi pollenallergi




Kommentar:

Informative website! Thanks!

2011-10-05 @ 11:34:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: