Mie

2010-10-19
21:30:49

2010-10-19 de e tisdag!
...bowlingen i lördags gick väl kanske inte helt lysande men jag e glad ändå...svårt o bli annat när wille e me o coachar...för o va 16 månader så skötte han sig exemplariskt! inga klämda fingrar mellan klotet o bara ett par smitningar för att beträda bowlingbanan! resultatet är onödigt att kommenterar...de viktigaste e att deltaga eller :) et besök på restaurang...kycklingfilè låter ju alltid fint...kul när man upptäcker att dom vatt o köpt nån form av eldorado kyckling som har en konsistens av tuggummi samtidigt som potatisen är dränkt i margarinsås...tack men nej tack! man hamnar på kapellgatan o kan inte ungå att de e fest :) trevligt säger jag o ska egentligen bara in för o säga hej men jag råkar fastna men kul va de i alla fall :)

veckan har startat o de e bara o hänga på...stänging idag...jobbigt när en kund ringer o under hela samtalet låter de som att hon gör tvåan...jag tycker att sånt kan man göra sen men folk e ju tidspressade nu för tiden...efter en dag på företaget e man nu inskriven o ett halvår framöver kommer jag bli lite biffigare :)

tittut

Kommentarer:
#1: Anonym

Sv: Du vågar se den! den var inte så läskig :)

2010-10-25 @ 19:26:36

vi såg 2 fast 2 furious, tröttnar aldrig på den :)

2010-10-25 @ 20:28:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: