Mie

2010-10-15
23:12:43

de e så de e...
de va på tiden! nu har ja o sara haft en personligtränare o jag känner redan att rutorna inför 2011 skulle känna sig redo! hej o hå de va hårt men de betyder säkerligen bara att ja e klen o behöver träna upp mig helt enkelt...motivationen säger träning minst 2 dagar i veckan...simpelt kan tyckas men jag känner redan ett pressat schema...så efter ett beslut om en vit helg ska nog inte de va omöjligt att hamna på gymmet på söndag efter helgens hårda arbetspass...varför inte försöka toppa livstilen när man ändå i e livet!

gårdagen bjöd på personalmöte...vi har sjukt bra människor på företaget helt enkelt! jag känner visseligen att jag inte e på min topp...jag känner att jag behöver utvecklas något jag verkligen fått göra på företaget...från praktikant till ansvarsfylld anställd...men jag tror jag behöver något mer nåt nytt! e man inte positiv så drar man ju ner dom andra i skiten...så ja ska försöka va på topp tills jag kommer på nåt bättre att göra med mitt liv...jag vet visseligen inte om man kan va på topp när de ha varit över 20 smörgåstårtor inom 2 veckor...fint kan man tycka lite för mycket kan ja tycka...men va fan jag har ett jobb jag ska va glad o dessutom e vi ett bra tillsammans :)

o dessutom har man kunder som toppar vardagen ibland...irene kommer in överlycklig o berättar att hon köpt en ny peli :) jag blir glad på riktigt för hennes skull..."jag stod inte ut längre...de va inte kul o komma hem..." irene är en mycket klok kvinna i vissa lägen o har oftast en poäng med det hon säger...för visst hade de inte vatt så inspererande om man inte haft alla människor man tycker om omkring :)

irene till kund: - du har snott min plats!

okej att irene brukar sitta där men ibland får man ju bjuda till som tur va kunden klar o skulle gå...vi glädjer oss även för irenes skulle med tanke på att hon varit uppe sedan kl.4 o det har o göra med byråkratin på nåt vis!

imon laddar jag ny energi...9 timmar på företaget! sen bär de av mot karlshamn för o bowla me wille mannen :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: