Mie

2010-09-07
20:11:09

nu e man tillbaka på tandläkarsidan igen...
inget att be för visdomstand nummer 2 skulle ut...säger dom de ha man inte själv så mycket att säga till om...jag förklarade om komplikationerna kring förra operationen...tydligen har ja extremt trånga tänder...o tanden som ska ut ligger riktigt osmidigt så ja ska inte va förvånad om de händer igen...

efter en dag på företaget då man kännt ett visst obehag hela dagen inför kommande tandläkarbesök...jag vet ju hur de gick sist o att besöket innebar 3 sprutor! 13,40 anländer jag o bokar in mig på tandvårdshuset...sitter i väntrummet självklart e mina tandläkare sena så att jag får sitta där o leta bland tidningarna...

efter en nära sviming så e man på benen igen...tanden krossas ut o de va klart...jag kryper ut från de gröna skynke...tandläkaren förklarar för mig att hon inte litar på nån annan tandläkare så att jag ska komma till henne om de uppstår komplikationer...tryggt det känns att man inte kan lita på övriga tandläkare...

nu så här ett dygn senare ser man ut som en hamster med svullen hals...normalt ?! vad vet jag...om halssvullnaden e kvar imon då ska ja tydligen tillbaka till tandvårdshuset inget jag ser fram emot!


Kommentar:
#1: Olivia

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 14:09:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: