Mie

2010-09-04
09:31:47

S T O C K H O L M
veckan e snart förbi o här sitter vi på x2000 som vilka pendlare som helst...skillanden e att vi inte e pendlare utan enbart vanliga semesterfirare :) men inget varar för evigt...självklart har man klämt in lite jobb dagen till ära! Viktigt att utnyttja de flesta timmarna på dygnet rent aktivt sett! sover gör vi som sagt när vi dör...

i torsdag fick jag träffa min lille favvokille :) vilka framsteg han gjort...rädsla för allt vad sand är har minskat rejält nu kan han i alla fall ta i ett gruskorn grattis william :) o snart går han själv vilken utveckling jag e stolt faster! inte nog me torsdagens lilla dejt med wille...även igår fick jag en liten dejt med lillen på ikea! o e man med faster så e de frisläppning o upptäcksfärd som e grejen! in genom hyllor...hälsa på andra barn i kundvagnar...klättra i trappor...vagnrace o självklart ska man få känna på allt :) mitt nästa steg är att lära han att säga mie...jag känner på mig att de kan bli lite kämpigt men jag väntar!

dagens mål e ju som sagt stockholm...tjejmilen tänker de flesta...inte vi! shopping o en o annan fin drink e väl ändamålet :) just nu e de tågresan som e de stora nöjet...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: