Mie

2011-08-18
19:53:23

att fånga en fjäril
nu har man varit hemma från semestern i snart 2 veckor...var tog tiden vägen?! men semestern i Grekland var mer än välbehövlig :) sol sol och ännu mera sol! och massa äventyr...tur att vi är 2 rastlösa typer så de har inte vatt mycket chill på stranden! grekland lärde mig drick inhemsk öl mythos får verkligen plus poäng! jag är förvånad att största delen av mitt alkoholintag faktiskt var öl fint ska de va :)

paragliding :)

till en början såg jag bara detta som att det är bara sånt man ser andra gör...men eftersom filip är mer äventyrlig än vad jag är så fick jag inspriation för denna upplevelsen något jag inte ångrar!


men nu är man tillbaka till verkligheten och jag ser tillbaka på grekland som en lyxtillvaro där sovmorgon fanns varje dag och ändå vaknade man tidigt...dagarna då det inte finns nåt som heter måsten men ändå gör man saker som man får ut någonting av! jag hade verjligen velat åka iväg igen...men runt runt så att man får uppleva mer!

vilja är en sak och verkligheten en annan...nu är man här i ovissheten skolan ger inget riktigt svar förräns det egentligen är för sent...jag vet inte vad jag ska ställa mig in på...man kan inte göra nåt så den som lever får se!



när det är som bäst




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: