Mie

2011-08-30
22:10:59

från en timme till en annan!
gårdagens bitterhet över att icke vara student har vänt! från en timme till en annan är man student vilken omställning men detta ska bli spännande :)

men jag kom på mig själv att ingenting har jag tänkt på men hoppas jag är lite förberedd i alla fall :) tur att det låg ett kollegieblock här hemma och frida sponsrade med penna och sudd...för vem har tänkt på att man ska behöva något sådant...pennskrin är det sånt man har i min ålder?! jag chansar på att jag behöver så det ser ut som att jag kommer att få handla lite och eftersom jag bestämt mig för att ge mig en mac i intagningspresent så kommer det att få bli så :)

mitt nya liv som student! cyklen är pumpad och jag hoppas att jag är redo trots att jag inte fått veta vilken sal jag ska vara i men kl.9 är tiden men så vitt jag vet så är högskolan ett stort ställe så jag kommer att inbefinna mig där oerhört tidigt som om jag vore en 60+ som ska handla på domus och köar sig in!

över och ut! glad tjej hej :)

jag hoppas inte jag valt fel?!

tänk att få umgås med sådana här troll varje dag


Kommentarer:
#1: Emilia

Vad kul! Vad ska du läsa för något? :) kram

2011-08-30 @ 22:58:41
#2: Emilia

Vad kul! Vad ska du läsa för något? :) kram

2011-08-30 @ 23:00:48

Jag tror det kommer bli toppen :) det passar dej perfekt! Hoppas vi ses snart :)

2011-08-31 @ 06:53:30
#4: Anonym

det kommer bli förskolelärare av mig :)



tack linda! Jag med ska bli kul och se huset kommer kanske på söndag och självklart vill vi träffa minimannen han är saknad!

2011-08-31 @ 07:26:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: