Mie

2011-08-29
19:02:10

satan i gatan!
sammanfattning av dagen kan man säga!

livet på en pinne eller något...när man väl kommit på vad man ska göra av sitt liv eller i alla fall prova nya vägar så lyckas man inte...börjar tveka om det faktiskt är meningen att jag inte ska komma vidare?! förskolelärare var tanken, men efter att först varit reserv 6...då plockar högskolan väck 3 platser och jag blir reserv 1...och idag på uppropet var alla i min grupp exemplariska och befann sig på plats medan ifrån två andra grupper så va det frånvarande vilket betyder att om jag varit i en annan grupp hade jag varit student...så jag vet inte det känns som att det inte är riktigt meningen att jag ska komma någonstans i livet!

så mig kommer ni fortsätta se på fantasi...jag har ju bra kollegor som jag gillar så det får väl bli energin till att inte tröttna helt fullt ut...dumt nog hade jag ställt in mig på att börja göra något annat då blir allt mycket tråkigare när man inte kommer vidare! men eftersom jag jobbar med kunder så får man ändå se glad ut i allafall...och det är det är ju trots allt ett bra jobb trots att över 5 år egentligen är lite över gränserna!

cykelpumpen jag köpte är en vetenskap det liksom bara pyser och jag som trodde det var lätt att pumpa cykeln bara man hade en pump men så va inte fallet!

försöker vända det hela och se vad jag har istället för vad jag inte har eller får :)

 


det sägs att mina chanser inte är helt döda även fast jag inte riktigt tror på det!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: