Mie

2011-08-25
21:59:21

sova bör man...
torsdag...imorgon är det sista dagen på mitt officearbete! Kanske kan vara bra för kropp och själ att varva ner till standard antal arbetstimmar :) men jag är glad att det gått så smidigt och på samma gång tror jag att jag lärt mig något nytt! Om inget annat har mitt cv utökats hade helst sett att det varit formulerat med någon amerikansk titel...inte för att jag tror att jag kommer jobba utanför svenska gränsen men ändå det ser ju mycket vassare ut :)

morgonkomiken på jobbet har varit stor och ett skratt förlänge livet i alla fall om man ska tro på ordspråket! en av våra stammisar som kanske inte riktigt är någon stammisfavorit men ändå hon är en stammis anländer precis vid öppning för att intaga frukostbuffè...många gånger förstår jag människor som kommer tidigt för att äta frukost om dom har någon anledning inte bara för att äta frukost och sedan inte vidare till något måste...stammisen var nog ovanligt trött dagen till ära och tar sig en sittande powernap i sisådär en halvtimme! komisk när andra kunder kommenterar det hela...men väcka henne är väl onödigt! när hon väl vaknar vänder hon blicken mot fönstret och fortsätter äta! välkommen till fantasi där vi kan erbjuda sittande sovning med frukost!
Det har väl hänt att man själv tagit en powernap på offentliga ställen men detta tog väl ändå priset?!

framtiden är fortfarande oviss vem vet om en vecka kanske jag sitter i skolbänken...nog för att jag gillar spänning i vardagen men detta är inte nån kul spänning! LIVET PÅ EN PINNE

en ny singlespeed cykel har inhandlats och denna gången hoppas jag att den kommer att behållas som min egen i annat fall är en försäkring tecknad...jag litar på att den är bra men ändå att ingen tar min cykel Tack!

I helgen firar vi 89:an Bgs Happy B-day! Hon blir inte äldre än mig men det är något hon aldrig kommer att lyckas med...nehe över and out!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: