Mie

2011-12-09
10:46:54

TID PLATS MÖJLIGHET
...gårdagen bjöd på en mycket trevlig maxivistelse! visst är det alltid trevligt att hamna på maxi men igår hade dom verkligen lagt ner den där lilla extra energin på musik, tipsrunda och jippon :) sånt uppskattas så här i den icke utomhus julstämningen! tipsrunda klarade jag o sjöbeck galant hoppas vi i alla fall :) det skulle visserligen vara konstigt om det inte gick bra eftersom folket var väldigt glada för att berätta det rätta svaret...jag var mest negativ till det, får jag hjälp antar jag ju att någon annan också får det!
dagen bjuder på självstudie och det är faktiskt denna veckas första sådan...annars har gruppaktiviteten varit fantastiskt på topp :) ett arbete som ska vara klart om en vecka har vi redan styrt upp joda så att! det som tynger hjärnbalken kan ju vara att det är mycket annat i skolans värld som spökar just nu! en vetenskaplig rapport hej o hå inte för att jag ska ta någon doktorsexamen men det ska tydligen vara viktigt för de flesta inom högskolan så det går inte att protestera utan det gäller att ta vara på sin TID PLATS MÖJLIGHET! Ibland tror jag att en del lärare lyckats hjärntvätta mig lite ellet så är det som en reklam allt som upprepas det sätter sig...hur som helst är det svårt att koppla från skolan var man än gör för samvetet säger borde du inte plugga istället! men min andra hjärnhalva tar över och säger att det finns ett liv utanför den där världen också! gårdagens glädjenyhet som jag totalt missat är att praktiken kommer så småningom ligga i en förskoleklass spännande säger jag :)
i helgen kommer jag att ta helg på riktigt eller i alla fall från jobb! det är dop och granhuggning som kommer att stå på schemat och någonstans där emellan kommer Alva Myrdal och hennes man och vänner dyka upp i min vardag.
över och ut jag ska snart bege mig ut i stormen det kommer inte att bli spännande! abk har glömt sätta nån list i vår balkongdörr så ja här drar det ju in en del! 12.30 kan dom förvänta sig ett samtal från deras favvohyresgäst jag vet inte om det är fler än jag som har x antal nummer till deras olika verksamheter abk är helt enkelt bara värda kritik!

jag skulle defentivt kunna tänka mig en sådan här upplevelse igen...fast nu är det skidtankarna som ska framträdas :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: