Mie

2011-09-01
22:16:39

framsteg AB
jag trodde att jag va understimulerad när jag upptäckte att dagens ena lektion va inställd...stressen kröp i mig från att förra veckan jobbat 12 timmar om dagen och sovit 6 timmar...får kroppen en chock med sovmorgon och 10 timmars sömn för att sedan bara va i skolan 2 timmar...någonstans kan det nog vara nyttigt egentligen jag har inte ens varit trött trots att det varit fullt upp sen jag slutade...det kanske är dags att bli mänsklig?! sluta somna på bion...kunna vara social utan att behöva vara i full gång för att inte somna...jag vet inte men det känns som energi!

dagens skoldag har varit något mer givande än gårdagen...jag har träffat min klass eller i alla fall fått en överblick av vilka som jag ska tillbringa 3,5 år med! som reserv har man missat att få en grupp men det ska väl ordna sig in sinom tid...jag o en annan reserv ansökte om VFU platser som dom andra redan gjort de känns tryggt att det finns mer reserver än jag :)

men dagens energikick är självklart ett videosamtal med minimannen han förstod nog inte riktigt vad som va på gång men han visade med glädje upp sina saker :) boken med djuren åkte fram och kon säger "muuuuu"...jag saknar detta lilla troll på söndag då kommer han inte få en lugn stund!

energin bjöd även på en inlinesrunda fint ska de va!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: