Mie

2011-09-22
19:38:31

nU Är aLla SMå sTjäRnOr
idag har dagen fokuserats på självstudier hej o hå! men nu är i alla fall de 170 första sidorna i barndomspsykologiboken igenom lästa...förhoppningsvis blir det något bra av det också! Trots att inte klockan va ställd vaknar min reflexmässiga kropp kl.8 varför inte det var ju lika bra att börja läsa...nu är bara den sista lilla detaljen att jag ska ha förstått vad jag läst och komma ihåg en hel massa psykologer och forskare!
jag och bg tog en rast på maxi det va trevligt, jag som i vanliga fall gillar att shoppa på maxi tyckte att det var rena lyxen idag:) även hemmet har fått sig en kleniseringsomgång! dagen är snart fulländad men först ska man väl plugga lite till!
hej o hå här bor vi :)

Kommentar:

I liked your bathroom. It is because you bought unusual curtain in the bathroom.

2011-10-17 @ 08:57:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: