Mie

2011-09-05
21:38:40

regn...myggbett och sånt!
helgen innehöll i vanlig ordning 2 dagar och som vanligt gick det alldeledas för fort men vilken aktiv helg...3 timmars jobb hann jag trycka in innan det var dags att åka till malmö för att inhandla diverse förnödenheter :) så nu är PC historia i detta hemmet! Som den intagningspresent jag köpte till mig själv blev det en såndär mac och jag har inget att klaga på trots att det är något annorlunda PCn...En spontanfest på tyggårdsgatan och utgång till bånken där en liten olycka med min tass dök fram med ballerina bli stämplad av en klack det var inte skönt i alla fall!
söndag och vi åker och hälsar på vilddjuret :) nytt rum nytt hem fint ska de va! en dag med grillning...galen kundvagnskörning av minimannen...och allmänt mys!
måndag igen och nej inte jobb numera ska det ju vara mest studentliv i min vardag...planen var naturum jag kände stor meningslöshet att ta mig till högskolan för att sedan ta mig till naturum men någon anledning var det! 3 timmar tog det och ta sig dit i regnet nej det var inte underhållande kändes som man gick på mellanstadiet och blev med tvingad på något man egentligen inte vill...buss tillbaka till högskolan och där sitter man som en halvdränkt katt...men det är ju bara vatten något som tillhör biosfärområdet så man ska väl vara glad att det finns! men dagens kanske viktigaste man har titlen som klassrepresentant jag vet egentligen inte riktigt om jag är mogen för uppdraget men det kändes vuxet och seriöst på nåt vis...man har ju försökt undvika allt sådant i föregående skolår!
90 av 160 sidor lästa livet som student fortsätter imorgon eftermiddag då jag träffas på fantasi 6-15!

på återseende

 

förresten "hur blir det jord?" tänk på det!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: