Mie

2012-01-27
21:06:55

några timmar till tack...
...känner någon som mig?! vissa dagar har man överflödig tid och rastlösheten styr livet i tristess...inte för att sådana dagar infinner sig allt för ofta! I skolans värld påstås det att man alltid har att göra, jag vet inte om det är postivit eller negativt...men har man beställt kurslitteratur för fyrsiffrigt belopp så antar jag att det stämmer!
just nu ligger förskolans läroplan till höger, pennskrin till vänster, kurshäfte bredvid och en bok under armbågen...skolan sätter sina spår i denna lägenheten tur att vi byggt ut kontoret finns liksom inga ursäkter för att det inte finns plats för pluggande! Jag arbetar bäst under press man får liksom saker gjorde på ett mer tvunget och effektivt sätt... :) denna veckan ligger studierna i press eftersom det känns som jag återgått till en heltidstjänst på företaget igen något som inte är sant men med lite inhopp och extra tider så blir även jag väldigt effektiv! csn bidrar inte med något ekonomiskt trevligt liv så jag gillar läget och ser det som arbetslivserfarenhet i kombination med kundkontakt och kollegehäng :) och självklart att samvetet känns lättare när helgens outfit ska inhandlas!
fredagkväll och här sitter jag ensam på 91 kvm med mina studier...livet är inte alltid likadant för en vecka sen va det full fart med en 2 1/2 åring som hade fullt med upptåg! Jag gillar variationen :) jag tror på att man uppskattar saker i livet på ett annat sätt!
imorgon kör vi på en helt vanlig lördag med en start på företaget för att se till att alla trevliga kunder bli mätta och belåtna...för att vidare bygga upp en feststämning mellan kollegorna! Lördagsfest är något traditionellt och trevligt!
jag lyssnar på reklammusik och tycker det är bra! därför tänkte jag bjuda på en bild från snöiga trysil mest för att ge skistar lite extra reklam :)
man kan ju ha det sämre
v.11 då smäller det jag kommer återigen att stå på ett par skidor och allmänt ha semester

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: