Mie

2012-01-19
22:02:32

när man avslutar en sak...så börjar en annan!
jag ska bara trycka på skicka knappen så är det summa av kardemumma av min livs första termin på högskolan...en termin med allmän förvirring min satsning har varit att komma levande därifrån med godkänt! jag blir chockad varje gång betyget utökats till ett vg men jag är glad bara det gått smärtfritt! en utvärdering av kursen som kändes mer eller mindre meningslös...jag vet inte ens om min utvärdering anlänt ända fram men det återstår väl att se!
det ser alltså ut som att man kan hålla en helt sedervanlig helg :) för imorgon ska minimannen hämtas hit för en övernattning! ska bli spännande och se vad han anser om kvällens sovplats...en stor kille vill ju inte ligga i nån spjälsäng så det ser ut att bli en sparkande men mysig natt med en söt liten kille mittemellan :)

 

kanske får man lite hjälp med hushållsysslorna ;) om det hinns med vi ska väl hinna med att gå och mata djurparken i tivoliparken och leka järnet! det får helt enkelt bli Willes dag! Är man 2,5 år ska man väl få chansen att bestämma nån dag ibland...det blir väl att titta på bilder i iphonen som kommer att bli morgondagens underhållning!

 

över & ut!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: