Mie

2013-02-07
19:00:04

ingen kan göra allt, men alla kan göra något
min antydan i rubriken är inte självklar men jag syftar på cancer...ett ord som får mig att rysa!
 
något som man hela tiden tror ska drabba andra men inte mig! men sanningen är hård och 1 av 4 får cancer och på det sättet drabbas faktiskt alla! ett hårt ämne att prata om och jag imponeras av alla som kämpar mot denna sjukdomen...förra veckan när jag var sjuk, en helt vanlig feber sjukdom ansåg jag mig själv vara mer död än levande. Mitt fokus låg inte längre bort än till ett egoistisk fält som kretsade runt mig själv...något jag visserligen anser att man måste få göra ibland! Men jag vill i alla fall framför allt lyfta alla barn och 25+ som kämpar varje dag mot denna skit sjukdomen...
 
 
 
jag vill skänka en tanke till mormor som kämpar mot denna olagliga sjukdom
det är egentligen inte okej att någon ska drabbas
 
 

Kommentar:
#1: mamma

Jättefint skrivit min lilla misunge

2013-02-07 @ 19:33:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: