Mie

2013-06-20
21:22:00

När sommarlovet...
...blir till sommarjobb!
 
Och jag hinner inte få en rastlös minut nu för tiden, något jag bara ser som positivt. Efter studentyran förra veckan på företaget fick man en hint om att det är nu man lever och behov som att sova görs när man dör. Denna veckan har jag installerat mig på office för att egentligen lika snabbt oinstallisera mig, 4 dagar går fort! Man får en annan roll man kan gå i privatkläder och blir mer än röst än en person, men jag trivs med variationen. Gårdagen bjöd på afterwork med kollegorna, trevligt och till en början blev vi negativt överraskade men kvällen avslutades med en mycket positiv klang. Nu går jag på långledigt och vet knappt hur jag ska hantera 4, läs 4 lediga dagar! Det kan innebära allt från avkoppling till att det övergår till rastlös stress, jag ska försöka hitta en balans på det hela med en och annan utflykt och inte minst midsommarfirande. Vi börjar med midsommar imon och sen får väder och vind bestämma resten...
 
 
Midsommar 2011 och Minimannen var verkligen mini :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: